Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Tuesday, January 6, 2009

laptopku hilang

Tanggal 3hb jan 2009 amat malang bwtku..huhu..lptop ku hlang dicuri org. sedih sgt2, sial betul pencuri 2. kalo aku dpt, nk je aku cincang2 tubuhnye..huhu..berbaloi ke wt cm 2.

sume org ckp kt aku "sbr" tp bukan mudah utk mencipta kesabaran saat diri kehilangan. tp, aku nk ucap thnks a lot pada teman2 yg sudi bersama2 aku time aku sush..luv u all..

sekarang, aku x sedih tp more 2 rasa terkilan. sebabnye? sebabnye xde sebarang tindakan yg diambil oleh pihak pengurusan kolej atau pun pihak yg kononnye menjaga kebajikan pelajar.
yela..myb bg diorg, xde gune utk wt ape2 tindakan like spot check sbb bg diorg, even wt spot check pun, lptop aku x mgkin akn dijumpai.yes..aku admit memang betul pun ape yg diorg fikir..tp sebagai satu organisasi yg dikatakan utk menjaga kebajikan pelajar should do something utk menunjukkan bahawa mereka menjalankan tanggungjawab mereka.tidakkah mereka thu sekiranya mereka mengambil tindakan seperti mengadakan spot check or whatever, itu sedikit sebanyak akan melegakan hati victim because kite thu yg kite tidak keseorangan. x gune bermegah - megah dengan nama dan pangkat yg diberi kalo kite x menjalankan tanggungjawab kite. bukan ke tanggungjawab mereka menjaga kebajikan pelajar? tak tkutkah mereka dengan pertanyaan di akhirat nanti?
sorry kalo ade pihak yang tersinggung tp ini la pendapat aku..



2 comments:

  1. yup..first sekali aku nak ucap takziah..tapi hepi sekarang..sebab dah ade laptop baru kan..ade hikmah..hehehe ..yup..aku sokong 200%..masa nak mengundi..bukan maen lagi"undilah saya..saya akan menjaga kebajikan kamu semua"..tapi hampeh..mana janji..aku benci politik..sebab politik..habis hancur..dari masjid ade satu..jadi dua..orang melayu pecah sebab politik..last2 orang cina n india gak yang tepuk dada..so..think about that!!jgn marah..sape yang terasa..aku cuma meluahkan..

    ReplyDelete
  2. hahaha..btul2..2 luahan time frust lptop hlang..ambik ko..sume kuar..hahaha

    ReplyDelete