Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Saturday, August 29, 2009

. : .HanYA kAMu....RAFiE. : .

ku inginkan hidupku hanya ada dirimu
menghiasi hariku dengan senyumanmu
menghiasi malamku dengan kucupanmu
walau beribu tahun mendatang
pasti dirimu yg ku dambakan
walau ada kelahiran yang akan datang
hanya dirimu sahaja yang ku inginkan

disebabkan jodoh kita bertemu
disebabkan takdir kita bepisah
walau jauh beribu batu
walau tinggi beribu darjat
jika kita dituliskan untuk bersama
kita akan tetap bersama

disebabkan masa berlalu
kita tidak sedar kita sudah lama bertemu
disebabkan masa tidak menanti kita
kita tidak sedar kita ditinggalkan
jauh ke belakang dan
tidak mampu lagi untuk mengejarnya

kau dan aku
adakah kita ditakdirkan bersama
kerana ada sesuatu yang seakan
mengikat kita untuk terus bersama

keadaan memisahkan kita
keadaan jua menyatukan kita
dalam hatiku ada kamu
dalam hatimu ada aku
itu juga penyebabnya

kamu di hati dan di minda
kamu di sini dan di sana
kamu sahaja yang menghiasi hariku
kamu sahaja yang menghiasi malamku
hanya kamu

disini kita disatukan
dan ku mahukan ia kekal
sehingga helaan nafas terakhir kita
kau dan aku
memang ditakdirkan
dan kerana itu..

kita ditemukan
jika mungkin takdir kita sampai di sini
akan ku tunggu dikau di sana
jika mungkin takdir hendak memisahkan kita
akan ku nanti pertemuan yg akan datang

yang aku mahu hanya kamu
yang aku damba hanya kamu
sesungguhnya
hanya kamu sahaja mampu
merawat semua kesakitanku
menghiasi wajahku dengan tawa mesramu...

p/s: b..sy nk hadiah utk anniversary kite..hahahaha..serius ni..

No comments:

Post a Comment