Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Sunday, March 7, 2010

. : .Gadis iTu & KeMuSnaHan CinTanYa. : .

aku pernah terjumpe seorg gadis..
seorg gadis yg sedang hancur hatinye..
seorang gadis yg sedang menyaksikan kemusnahan cintanye..
tp aku kagumi gadis itu..
walaupun die thu cintanya hampir punah..
even die tahu hubungannye semakin retak..
die tetap tersenyum..
aku thu kenape die tetap tersenyum di saat cintanye dilandai badai..
dulu aku pernah lihat gadis itu menangis..
aku pernah lihat gadis itu yg sanggup merendahkan egonye..
yg sanggup memaafkan n melupakan salah kekasihnye..
aku pernah lihat gadis itu menafikan luka di htnye..
aku thu..gadis itu sayangkn kekasihnye..

tp kini..aku lihat gadis 2 dh berubah..
aku lihat gadis itu semakin kuat..
hatinye semakin tabah utk menerima sebarang kemungkinan
aku lihat gadis itu x lagi menangis..
sebab aku tahu..
gadis itu xkn mensia2kn air matanye..

aku sgt kagumi gadis itu..
yang masih mampu untuk lindungi rasa htnye..
yang masih mampu tersenyum..
saat hatinye luka parah..
aku kagumi gadis itu..yg memutuskan utk menyepikan diri..
aku dpt rasekan yg gadis itu tahu bahawa..
die xkan mati andai cinta itu mati..
tp cinta itu akan mati andai die mati..
gadis itu..ku doakan hati nye terus kuat..
moge jiwanye terus tabah..

p/s: gadis itu..mampukah aku jd sepertinye...


No comments:

Post a Comment