Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, December 1, 2011

. : . Unforgetable Night with 2PM. : .

hi guys, lame menghilang,kan. sori if lame x update blog nih. keadaan x mengizinkan..ahaks. lgpun, aku saje peram blog ni lame2 sbb nak tunggu satu citer yg bes punye...hihihi

"25 Nov 2011"..satu tarikh yg aku rase hampir 5 ribu org xkan dapat lupe..termasuklah aku. ade ape ngn tarikh tu erk??? ade artis kawen ke ape..hahaha..actually..on that day...benda ni yg berlaku....


cam x caye je kan..after 3 years..dpt gak tgk dorang live kt depan mata. as a hottest, aku rase there's no word yg leh describe cm ne perasaan aku time tu. bygkan la..aku ngn budak2 hottest yg lain datang ke stadium seawal jam 7 pg semata2 nak duk depan sekali kt dalam stadium tu. punggung pun mmg sakit giler sebab duduk terlalu lame atas jalan tar. tp sume kesakitan tu hilang bile diorg start muncul kt atas pentas..owwwhhh...i still can't believe it..hehehe

jom..layan gambar..gambar ni ade yg aku ambik n ade ya
ng dari budak2 hottest yg lain..aku letak ckit je la erk sbb x larat plk nk upload gambar banyak2..huhuhu





time tgh tgk konsert ni..still lg rase cm x caye. mimpi ke ape aku ni?? tgk diorg duk berlari2 kat atas stage, usik2 crowds. even, bukan setakat mlm tu je. mlm b4 tu pun dh rase cm di awan-awangan. yelaaa..time p tgk diorg rehearsal..tibe2 tgk taec ngn chan main2 kt backstage..mmg bes la. fan service diorg mmg superb!!!

so, basically..it was an awesome n unforgetable night with 2PM.owhh..i'm gonna miss them..

No comments:

Post a Comment