Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, November 12, 2009

. : .EsoK bALiK RumaH..Tp hATi kT KucHiNg. : .

hye...mlm ni..ku sendiri, tak ada yg menemani.....

saat ni, mate x ngantuk lg, dr td lg try nk tido tp x dpt2. thnks to my blog..sbb setia menemaniku..huhuhu..(terharu ni)

mlm ni mlm last aku kt za'ba. esok dh blk rmh. tp ht ku kt kuching. x thu nape. mungkin kh krn graf hubungn yg x lg linear cm dulu hingga menyebabkab teringt nak blk kuching je...hehehe..

by da way, nk ringkaskn ckit wt hepen kt diriku yg kecik molek ni sepnjang sem ni..hehe. first, aku rs sem ni merupakan sem yg pling mencabar emosi dan fizikal aku. subjek yg susah2, asgnment yg penuh kontroversi n mcm2 lg..hehehe

second, sem ni mengajar ku satu bende yg penting iaitu kerjasama. ya..sem ni baru aku betul2 faham ape itu makne kerjasame yg sebenarnye..

third, sem ni merupakan sem yg pling byk aku luangkn mase ngn TEslian..p tgk wyang, main boling, choral speaking, p beraye..n mcm2..sesungguhnye..thun demi thun..kiteorg makin rapat..syukur..

fourth..cintaku di uji..cewah..hihihi..selame 3 thun ni, graf hubungn aku linear je...but now..graf 2 dh turun naik dh. satu ujian yg hebat. betul2 menguji kekuatan n ketabahan hati.

last..sem ni, aku berjaye melawat satu lg negeri...Sarawak..yeeaaayyy...nnt nk p lg..jauh berjalan..luas pemandangan....full stop.

emm..utk sem dpn, aku hrp sumenye akn baik2 saje. n aku berharap hubungan ku ngn die still teguh cm dulu. emm..td ape jd erk?..adekah aku berkecil hati...emmm..x..aku deserve utk dimarah..tp.nth..hatiku tersentuh agaknye..sungguh kecik htku..terlalu cepat berkecil ht...cpt la smbuh wahai ht..xnk berlarutan...

emm..kla..nk cube tido ni..emmm..nite..moge aku akn bermimpi indh..sbb hnye dlm mimpi je aku akan dpt sume yg ku impikan...emmm..alangkah indahnye...hihihi

No comments:

Post a Comment