Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Friday, November 6, 2009

. : .ku RinDu MAse2 Lalu. : .

saat ni, mate ku still xnak biarkan aku tido. saat ni..aku benar2 rindu. x pnh aku rs rindu seperti ni. sungguh..hati ni merindui kemanisan lalu. saat2 cintaku berkembang mekar tanpa sebarang halangan..tanpa sebarang masalah. betapa aku rindu saat itu.

saat itu..di mana keceriaan sentiasa mewarnai hubungan ni. hubungan yg penuh dengan gelak tawa, hubungan yg x pnh ade masalh, hubungan yg berjalan so smoothly. sungguh..rindunya aku saat dulu.

betapa aku rindu saat2 3 tahun lpas, saat2 2 thun lpas..saat2 setahun yg lps..even saat2 2 minggu yg lps. betapa bahagianye kite,kn...alangkah indah..kalo saat itu boleh diulang kembali..

rindunya aku padanya...rindunya aku pada gelak tawanye...rindunya aku pada tutur bicaranye yg sentiasa ceria..rindunya...sungguh..aku rindukan die.aku rindukan die yg ku kenali 3 tahun lps. sunggguh aku rindukan gurauannye..sungguh aku rindukan usikannye..usikan yg sentiasa menghiasi hari2 ku...sungguh aku rindu kn die..

kini..aku x faham ape yg berlaku..tiada lagi usikan dr nye..
tiada lagi cerita2 yg ingin dia ceritakan padaku..aku rindu 2 sume.
yg ade kini, hanyalah tutur bicara yg aku x faham..kadang2, die macam org lain..

andai saja, aku masih punya kesempatan kedua, pasti akan ku hapuskan segala masalah yg membelenggu dia..sehingga die jd begini..aku pasti akan menjaganye..membelainya..dengan segenap cinta yg pernah di kongsi bersama.

saat ni..jam dh menunjukkan pukul 5.09 am namun mataku langsung x dpt nak pejam.sungguh..aku terlalu risaukn die. aku sgt2 takut..if anythin happen 2 him. aku xnak kehilangan die. sungguh..perpisahan itu sangat2 menyakitkan. aku pnh merasakn dulu n aku x snggup nak melaluinye sekali lg..sungguh..aku x sanggup.

rindu..rindu..dan rindu. aku amat berharap..sumenye akan kembali seperti dulu. aku berdoa..agar die cpt2 sedar dari "tido" yg pjg. sebagai mana die xleh hidup tanpa aku, aku pun xleh hidup tanpa die. kerana cinta die..aku masih bertahan. sungguh kuat sayangnye padaku..even di saat die x sedar ape yg die cakap, namaku x pnh luput dari bibirnye. even bicaranye..langsung aku x dpt fahami..aku thu die sygkan aku..n aku thu..betapa die cuba utk melawan sume 2 demi aku..aku terharu.

now..should b no more tears. aku harus kuat..aku harus tabah sbb die betul2 perlukan aku. kalo aku lemah..mcm mane die nk lawan sume ni. aku nk jd kuat. aku nak bantu die..kuar dari "dunia" 2. aku thu..die pun merana..aku thu.die pun terseksa..aku ingin berkongsi kesakitan 2. aku ingin meringankn beban die. kalo la aku mampu terbang, dh lame aku berada di sisinye sbb aku thu..hanye 2 satu2nye cara utk mengembalikan die..

arggghh..rindunye aku kt die.aku berharap saat ni..die sedang tido kt rmh.kalo la aku leh jage die..pasti sume ni xkan terjadi.mungkin aku yg salah..menimbulkan kesunyian di hati die. mungkin aku yg salah..x menenangkn die di saat die dilanda ketensionan..arrggghh..kalo la boleh di undur mase..aku pasti jage die betul2..

buat insan yg bername Mohd Rafie Ali...andai b bace entry ni,sy nak b thu..yg saat ni..waktu ni..sy menunggu b. sy tnggu b kembali jd b yg dulu..sebab..sy rindukan usikan b..sy rindu saat2 b sakat sy..nanti..sy xkan marah lg kalo b sakat sy. b nak sakat sy sampai sy nangis pun..sy xkn marah lg..sebab skrg baru sy thu..sy rindukan saat 2...itulah yg menyebabkan hubungan ni still bertahan.tp..sy x mmpu mempertahankn hubungn ni sorg2..sy perlukan b..utk same2 pertahankan ape yg dh kite miliki.syg b..kalo dibiarkan hubungan ni berlalu cm 2 je. kite dh melaluinye separuh jln. ckit je lg utk kite akhirinye dengan kebahagiaan. untuk itu..b..bangun la dari tido b..sy dh lame tnggu b ni..b x kesiankan sy ke...


b..jadi mcm b yg dulu erk...plz...b kan kuat..b kn hebat..pasti b leh wat...nnt kite usaha same2 erk..pasti ade penyelesaian di sebalik sume dugaan ni. asalkan b ikhlas nk melupakan sume 2..insya Allah..kite dpt mengatasinye..










No comments:

Post a Comment