Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, December 31, 2009

. : .SelAmAt TinGGaL 2009. : .

Tinggal beberape jam je lg utk kite menyambut kedatangan tahun baru iaitu tahun 2010. ini bermakna, tinggal beberapa jam je lg utk kite berada pada thun 2009 sebelum ia pergi meninggalkan kite.

sedih je rs utk meninggalkan thun 2009 krn masih byk benda yg belum di capai pada tahun ini. bg aku, banyak yg berlalu sepanjang tahun ni. tahun yg ku rasekn sungguh mencabar bg aku baik dr segi family, friendship mahu pun relationship ku. namun, sumenye ku anggp sebagai satu proses utk mematangkn aku.

ape2 pun, akan ku sambut kedatangan 2010 dengan tangan dan hati yg terbuke. tak banyak yg ku harapkan dengan kehadiran tahun baru ni. yg penting, semoge tahun baru ini akan lebih memberi rezeki kepada keluargaku. utk diriku pula, aku harap aku diberikan kekuatan utk lebih tabah dlm mengharungi setiap dugaan yg ku rasakan semakin mencabar selaras dgn pertambahan usiaku. moge diriku semakin matang..hikhik..

2010..ku menantimu...

No comments:

Post a Comment