Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Sunday, January 3, 2010

. : .FiRsT LOvE. : .

malam ni terpanggil utk menulis pasal "first love". bukan krn hati aku terluke krn cinta yg skrg ni..juz nk merepek jp pasal first luv ni..hehehe.

ade org ckp, cinta pertame 2 hebat. ade gak org ckp yg cinta pertama 2 special.n ade gak yg ckp cinta pertame 2 indah.

satu pepatah yg pernah aku jumpe..bunyinye cm ni la lbih kurg sbb dh x brp nk ingt..hehehe.."cinta pertame mmg istimewa. ia akan sentiase ade di dlm ht. walaupun cinta lain hadir silih berganti namun kenangan cinta pertame akan tetap di ht".

mmg x dinafikan yg cinta pertame itu indah. saat2 pertame kali jatuh cinta..n dgn sape kite jatuh cinta..aku yakin..sume org xkn lupe.cinta pertame dikatekn istemewa sbb ia yg mengajar kite utk jatuh cinta. utk merase ape itu rindu, cemburu n so on.

aku pun x menafikan yg cinta pertame itu special. dats why aku simpan die di sudut khas di dlm hati aku..hehehe..tiap kali aku terkenang balik..pasti aku akan senyum sorang2 sbb x banyak kelukaan yg mengiringi perjalanan hubungn 2. emm..namun, aku simpan kenangan cinta pertama aku bukan kerana aku rindukan orgnye cume..aku cume mengingati kenangan itu. sayang andai dilupakan.

x sume cinta pertama dpt bertahan sehingga ke gerbang perkahwinan. kebanyakkan nye tersungkur kt tgh jln. biase la..kebanyakkan dr kite mengenali cinta pertame di bangku sekolah. alangkah indah andai cinta pertame 2 dpt bertahan sbb x perlu kite melalui begitu banyak cinta yg pasti terselit seribu kelukaan kt dalam 2.

now, aku yakin..cinta pertame x kan pernah same dgn cinta2 yg hadir selepas 2. ape2 pun, aku berterima kasih kpd org yg menghadirkan cinta pertame utk aku. even, dh hampir 10 tahun cerita cinta 2 berlalu n hampir 10 tahun gak aku x mendengar ape2 berita pasal die namun, setiap kali aku imbas kenangan cinta 2..aku berdoa kau baik2 sj.yg pasti..surat2 2 still tersimpan kt dlm diari 2..n aku rs sgt lucu kalo aku bc semule..hehehe



~yasariey~
Y2K



2 comments:

  1. kadang2 tu kn..first love mampu m'beri senyuman yg lbh byk dr love skrg kn? haha =p

    ReplyDelete
  2. betul2..kdg2 lbih byk moment indh utk di kenang..

    ReplyDelete