Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Sunday, January 24, 2010

. : .SoMetHin InsiDe ThiS HeaRt HaS DiED. : .

Malam ni, satu kelainan bg aku. tp aku percaye, sume ni hanya seketika. sampai satu ms nanti ianye akan kembali seperti sedia kala.

pernah x korang berase letih untuk berusaha. letih untuk mempertahankan ape yg kite ade. pernah x sampai satu tahap..korang rase..enough is enough...pernh x korang rs cm 2.

sbb sekarang aku rs cm 2. rase sangat letih. sampai aku rs..yanie..cukup2 la 2. juz back off n leave it 2 Allah SWT. bukan x nak berusahe lg..tp..emm..2la..x thu cm ne nk ckp..hehehe

emm..aku x pernah rs cm ni..not untill 2nite. myb..selame ni i'm too afraid. but now..aku yakin seyakin2 nyer...sesungguhnye..jodoh n ajal itu di tangan tuhan. aku rs aku dh cukup berusaha. now..aku serah sumenye kt tuhan. biar tuhan yg tentukan..sebab aku dh letih untuk berusaha..


nite...

No comments:

Post a Comment