Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Saturday, October 2, 2010

~TESLIAN~

sekian lama menghilangkan diri, well..bukan merajuk ke ape..juz ter bizi..ahaks. nth ape yg aku duk bz tu.

back 2 da topic. TESLian..emm, x pnh terfikir to b part of them. tp, sedar x sedar dh 4 thun dh kt ukm n jd sebahagian dr TESLian. honestly, aku sayang TESLian..ahaks. tibe2 emo.
even sometime, x byk mase yg aku hbiskn ngn diorg. bz lorr..kne p perlis la..kuching laa..kalo aku leh kerat tubuh aku..dh lame dh kot aku wt..agar due2 aku x miss..hehe

btw, aku tulis ni sbb aku rase kite dh final year but, until now..kite jarang lepak ramai2. dh 4 tahun kite kenal but still rase cm bru first year..tgh duk knal2 name..cm 2 la..relationship tu x strong kate org. gap nyer trlalu besar..smgt assabiah pun still tebal even dh 4 thun dh bersame..ahaks.

ape kate kite lupekn all those gap, geng,, watsoeva skejap n kuar hang out ramai2 as ONE..as a TESLian...yeahhh. no need to think nk p pulau..or mane2 yg jauh..there's no need 4 that. even, kalo kite kuar p kL..jalan2, tgk wayang..shoppin, makan2..tu pun dh ckup bagus. x salah utk menyakitkn kaki sbb jalan lame2 demi utk secebis memori..yeaahhh..

so...sebelum kite hbs studi kt sini n bawak haluan masing2..let's do somethin yg bleh kite kenang satu mase nanti..

last but not least..hayati lirik lagu ini..hahahaha..

Jabat tanganku, mungkin untuk yang terakhir kali
Kita berbincang tentang memori di masa itu
Peluk tubuhku usapkan juga air mataku
Kita terharu seakan tidak bertemu lagi

Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti sebuah kisah klasik untuk masa depan
Bersenang-senanglah
Kar'na waktu ini yang 'kan kita banggakan di hari tua

Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan
Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan

Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti...




No comments:

Post a Comment