Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Sunday, December 26, 2010

. : .Final AFF Suzuki Cup 1st Leg. : .

jap jap...hoooreeeeyyyy!!!!..malaysia menang 3-0;P

meh aku wt review ckit pasal aksi final-1st leg td. sepanjang aku duk tgk aksi m'sia dlm kejohonan AFF suzuki cup ni, permainan diorg macam roller coaster tau...lemah jantung aku ngn family aku duk tgk but tonite, aku leh ckp yg this is their best performance.

start dr minit pertame, diorang main ngn baik. x banyak kesilapan yg diorg wt. x mcm mase di pusingan awal or even time semi final ari 2. and aku rase pasukan indon xde la kebal bile main kt tempat lawan. maklum la, ari 2..start dr peringkt kumpulan up to semi final, diorg main kt tempat diorg. so, no wonder la prestasi diorg mantap semacam je.

mak aku msg td, die ckp mase 1st half, macam xde harapan je nk jaringkn gol. but then, bile permainan di hentikan sbb ade rungutan dr marcus si pnjage gol indon..konon2 ade pancaran laser, team m'sia cm dpt suntikan semangat, n terus dpt 3 gol..hehe. myb sebab diorg x outa kot.

pasal laser 2, xleh nk komen la sbb aku xde kt stadium. dlm tv pun x nmpak sbb tv kt za'ba ni sangat2 la critical..huhu.

so, safee sali merupakan pnjaring terbanyak setakat ni..mengalahkn si gonzales tu..haha. n khairul fahmi boleh la di anggap da best goal keeper for this suzuki cup since die juz melepaskan 1 gol je...congrats..

overall, its a very good performance from m'sia team. n utk 29hb ni, team m'sia perlu memberi 200% focus n mental pun kena kuat since kite akn bermain di stadium mengerikan.."stadium gelora bukarno". harap2 m'sia mampu melawan aura penyokong indon tuh..


gud luck..!!!


p/s: irfan tu hensem la..hihik

No comments:

Post a Comment