Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Friday, December 31, 2010

. : .New Year. : .

sunyi je kolej aku malam ni. sume org kuar nk countdown new year ke ape. tinggallah aku sorg2 kt dalam bilik ni. nak ikut p celebrate new year, xde pakwe nak ajak kuar. duduk jela ko sorang2 yani, sape suruh cari pakwe jauh2..huhuh

selamat dtg tahun 2011. bawak kebahagiaan banyak2 tau. excited nak tnggu kedatangan kamu..hehehe. sebab ape aku excited..???. sebab dh nk habis studi. selamat tinggal ye segale asgnment..

sume org duk tulis azam n harapan utk tahun 2011. antara calon2 harapan aku ialah:

~semoga family aku di murahkan rezeki

~semoga aku cepat2 dapat posting (nak rase pegang duit sendiri..hehe)

~semoge rafie sayang aku lebih ckit tahun dpn..hahaha

~semoge dapat kawen..tetttt


haaa..dh bace harapan aku,kn. so, harapan korang pulak cm ne..;P


p/s: minggu dpn umur aku dh 24 tahun. haish..baru je nk feeling umur 18 tahun..ahaks!!!



No comments:

Post a Comment