Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, September 3, 2009

. : .AndAinya KAu dEnGaR KaTA Hatiku. : .


jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Pertengkaran Yang Terjadi
Seperti Semua Salahku
Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu


sebelum ni aku ingat cinta ku yg dulu2 punah disebabkan aku kurng memberi komitmen. lantas, bila aku di beri peluang sekali lg 3 thun lalu untuk memperoleh cinta, ku berjanji..akan ku bg sepenuh komitmen n i think i did it.

ku fikir xde satu pun yg mampu membuatkan aku give up. give up dlm menunjukkan komitmen aku dlm hubungn ni. aku cukup yakin waktu itu.

namun, hr ni..aku kalah.i'd tried everythin.giving my best.namun, nmpknye ianye belum cukup bg nye.
andainya die mendengar setiap kali aku berbicara..kalo la die ambik serius each time aku berbicara. pasti aku kn tersenyum riang saat ni. tp syg, kata2 aku ckit pun x melekat di hatinye.

baru semalam aku berpesan. ku fikir die akan mengerti..mengerti ape yg ade kt dlm hati aku.namun, malam ni die wat lg. betapa die memandang ringan setiap ucapanku.

sebelum ni..aku sentiase mengalah. setiap kali hatiku remuk. ku pujuk diri ku sendiri.x pnh aku merajuk lame2 sbb aku xnk mudah sgt give up. lalu, ku kutip kembali setiap kali hati ku hancur sbb aku syg die..sgt2..n sbb org ckp dlm hubungn mesti ade give n take..tp nmpknye asyik aku sorg je yg give..

kalo la die betul2 dengar setiap kali aku berbicara...sudah pasti aku x give up skrg ni. n kalo la die betul2 ambik serius setiap kali aku asking 4 somethin, pasti aku still ketawa riang saat ni..bukannye menangis..

rafie..if u listen 2 my heart..juz one more time..




No comments:

Post a Comment