Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Tuesday, September 8, 2009

. : .THanKS To My HubbY 4 PUtTiN TrUsT On ME. : .

hr ni ketenangan hidup ku sedikit berkocak.tido ku yg lena pg td sedikit terganggu. sumenye kerana..seseorg..seseorg yg bg aku..aku dh lupe kewujudan die di dunia ni.

die dgn tibe2..ribut xde..angin xde..cube nk menghasut my RAfie ngn menceritakan kisah silamku yg melibatkan die n seterusnye memburuk2 kn ku.

bukan setakat terkejut dengan ape yg ditulis tp aku terkejut..x sngka die ni masih wujud. and aku x fhm..kenapa baru sekarang muncul n try to ruin my relationship. aku rs ak x kaco hidup die.in fact aku dh lupekan everythin psl die.

myb..die ingt, dengan menceritakan sume 2..pkwe aku akn tinggalkan aku. but..ternyata die salah org. ya..kalo org lain, dh psti aku akn di tinggalkan. tp x for rafie. aku knal die, aku thu cm ne die berfikir.

aku sgt terharu when he said..die x kisah dgn ape yg pempuan 2 tulis psal aku sbb 2 citer lame..yg psti..die bahagie skrg. aku x sngka die still bg kpercyaan yg teguh utk aku. utk itu, aku betul2 berterime kasih. x sume org leh wt cm 2.

cume aku sedikit terkilan..aku kesian kt die..trpakse mengharungi sume ni..terpakse membaca every single thing yg perempuan 2 tulis but yet still boleh bertenang..malah boleh menenangkan aku.

aku really appreciate ape yg aku ade skrg coz..ak rs..x mungkin aku akn dpt cr org lain yg mcm die..thnks 4 everythin..time kasih kerana still mahu mempercayai aku..


No comments:

Post a Comment