Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Wednesday, September 2, 2009

. : .Di sEbaLIk TaGLinE "princess"f4. : .

mybe ade yg perasan n myb ade yg x. ape2 pun, aku selau gune perkataan "princess" f4 each time aku nk tulis somthin kt buku or paper yg menunjukkan 2 aku yg punye.

actually, ade story aku gune tagline 2.F4 myb korang leh guess la kn. dulu aku time sekolah..minat giler ngn f4 ni. bkn minat lg dh..aku rs dh xmpai thap obses dh kot..hehehehe. aku akan beli ape2 je yg ade kaitan or ade muke budak2 F4 tu. mcm2 la aku beli. cikgu aku pun tahu thap keobsesan aku 2..hehehe..

tp x ramai yg thu significant perkataan "princess" tu. ramai yg ckp aku berangan nak jd princess utk kump F4 tu..hehehe..lawak je kn. actually, princess tu name novel. sebagaimane aku obses ngn kump F4, aku pun obses gak ngn novel ni or lebih tepat lg watak dlm citer ni. cite ni besss sgt..

obses punye psl..aku quote kate2 dlm novel 2 yg aku rs bes n then aku tulis cantik2..aku tampal kt dinding bilik aku. bende 2 smpai skrg still ade kt bilik aku..hehehe..korg jgn x thu..aku dh start wt keje quote ni sjak sek lg..bkn sejak kne pkse ngn Dr raihanah tau..hehehehe..

so..ni la Novel "princess"..



Mohd Izat Effy, jejaka tampan dan kaya yang sering menjadi rebutan. Kekayaan dan ketampanannya menjadikan dia ego. Keegoannya luntur apabila dia dipertemukan dengan gadis yang degil, lincah dan periang. Pertemuan atas dasar kebencian itu akhirnya membenihkan rasa cinta. Apatah lagi keluarga kedua belah pihak amat merestui hubungan suci itu.

Di saat Izat ingin melamar princess hatinya, Nazira menarik menarik diri. Izat kecewa dan menderita dengan tindakan itu. Tertunaikah impian Izat untuk mereka...?

No comments:

Post a Comment