Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Sunday, February 13, 2011

. : .Best Jadi Wartawan. : .


pernah x terlintas di fikiran korang time kecik2 dulu yang korang nak jadi wartawan? aku x pernah sebab time kecik dulu aku reti sebut nak jadi cikgu je..hampeh je kn..huhuu.

now dat i know yg jadi wartawan ni bes gak tau. yaa..aku tahu yg keje wartawan ni ade gak part yg x bes macam keje x cukup mase, x cukup rehat, x cukup tido, kena kejar ngn orang, kena maki hamun..mcm2 la but lets concentrate on da best part erk..hehe.

aku ade ex rumet yg jadi wartawan. aku panggil die kak miza. die ni cam akak aku la sbb aku ni xde akak..huhuhuk. nak tau ape yg wt aku rase cm bes je jd wartawan?..jom layan 2 keping gmbar eksklusif yg aku cedok dari fb kak miza..hehe. aku x heran kalo dpt jumpe ngn datuk2 or menteri bagai..tp 2 keping gambar di bawah mmg wt aku jeles betul la..


tibe2 rase cm akak lg lawa dari rita..hahahak

ok, fine..korang x heran erk jd wartawan dpt ambik gambar ngn aidil..ok, xpe..meh tgk gambar yang kt bawah plk..hehe


due2 cute je kan..

haa..yg ni sah2 akan wat korang jeles,kan. ni la yg one of da best part jd wartawan nih (bagi aku la)..dapat ambik gambar ngn selebriti. sampaikan..dh xde rase nak ambik gambar lg dh sebab dh selalu sgt jumpe..alaaa..kak..tlg la bawak adikmu ini sekali..hahahak

sape2 yg nak jadi cm akak aku ni..cepat2 la ambik cos kewartawanan erk..hihihik. aduii..menyesal plk aku ambik TESl..huhuk. gud luck kak miza..nanti ambik gambar shahir plk erk...hahahak..


p/s: akak..kite tukar keje nak x..ahahahak!!

No comments:

Post a Comment