Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Saturday, February 19, 2011

. : .the secret sanctuary boutique cottage kuching. : .



tadi kan, en Hooliganz call aku. beria2 cakap die ade jumpe tmpat menarik kt kuching. die cakap kalo aku dtg sana nanti, die nak bawak aku p sane. aikk..biasanye aku yg beria2 nak p sane sini. ni tak, die yg beria2 nak ajak aku ye..haisshh..ni mesti dia rindukan aku sangat2 nih..hahahahahak.

aku pun google la tempat yg die excited sangat nak bawak aku pergi tu. name tempat tu "The secret sanctuary boutique cottage,kuching. owhh...wowwww!!!..hihik..lawa tempat tu. die cam resort la kot sebab ade room bagai. eh..korang jgn fikir yg bukan2 erk bile aku sebut room tu..huhuhuh. ni mesti kalo pergi, parking kreta n then jalan2 feeling cam aku pelancong kt sane..padahal saje je datang nak ambik gambar.masuk illegal cam yang aku bwt time pergi damai dulu..hehehek.pergi, masuk..jalan2, ambik gambar..lps tu blah..

ok..x perlu la ckp pjg..jom layan gambar2 yg aku cedok dari Mr. Google..

lawa kan..


yang ni x de guna sbb aku x pndai berenang..huhu

serius unik tempat nih

yg ni pun




p/s: gambar2 credit to da owner..

No comments:

Post a Comment