Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Saturday, February 12, 2011

. : .Bila Lelaki Bad Mood. : .

sepanjang minggu ni kan, rase cam nak bunuh je En. Hooliganz, leh x?..huhu. geram tau..marah2..lepas tu sume aku cakap sume salah. aku cakap cam ni, die cakap aku marah die, aku cakap cam tu..die cakap aku marah die gak..haiisshhh..tension mak. terus feeling nak cari lain..hahahak.

lps 2..dua malam lepas, baru cakap yang die bad mood, aku pun kena tempias gak..dusshhh..dusshhh. die cakap yg aku pun bile time period bad mood gak, lepas tu marah2 die..so, sekarang bila die bad mood die nak marah aku gak..nak balas dendam..ceehhhh..berani ye..

tak suke tau bile laki bad mood. selalunya laki kalo bad mood, die akan wat benda2 nih..

1) tak angkat call
~memang kalo die bad mood, jangan harap die nak angkat call. x kisah la ko tu pengarang jantung die ke, ape ke..die akan wt dunno je bile ko call..huhuhuk

2) berdiam diri
~yg ni pun aku x suke..laki bile die bad mood mostly die akan jd senyap. feeling cam duk bertapa dalam gua..x nak sembang..xnak citer prob diorg..huhuk..nape laki mcm tu erk..

3) Marah - marah
~yg ni aku rase bukan setakat lelaki je..perempuan pun akan marah2 gak kalo bad mood..hehehe.

~tu jela yg aku thu..kalo korang nak tambah ape..silakan..hehhee..

lelaki xde period tp bad mood gak..agak2 nape laki bad mood ye..xde duit kah, prob keje kah..emmm..


p/s: En. hooliganz nape bad mood erk..makwe pow banyak sgt ke...hahahak!!!



No comments:

Post a Comment