Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, April 14, 2011

. : .Sungai Congkak . : .


hi, korang..cewah..bersopan gitu aku hari ni..kekekeh. ni nak citer, pagi td aku pergi mandi kat sungai congkak ngn teslian. first time tau aku pergi sane. aduiii..malu je nak ngaku duk ukm 4 tahun..tp sungai congkak pun x pernah pergi..cehh..hello..aku xde pakwe kt ukm,k..so..xde org nak bawak aku pergi...hohoho..motifff!!

pagi2 lg dah pergi..aku heran gak mule2..nak wtpe pergi sungai pagi2 buta erk..aku ingtkn nak pergi petang..hihik..tula fikiran orang yg x pernah nak bangun awal. tp bes gak rupenye pergi pagi..sebb ade laki2 hensem yg duk mandi..siap tunjuk abs lg..hah!..abs ke..nth2 tunjuk tulang..hihihik..lantak la..kuikuikui.

air tu sejuk kot..dah la pagi,kan..5 minit je dh menggigil dh..lain kli nak bawak heater leh x..cehhh..sori ye..gambar xde kali ni..yelaa..dh basah2..cm ne nak ambik gambar,kan..

td, sepanjang jln nak pergi sg congkak tu..mmg fun la kan. part yg pling fun mestila part miza nyanyi..hahahak..sori ye miza..sy gelak td dgr awak nyanyi..bukan ape..rase cam cute sgt..hahahak..even aku cm confident je ingt lirik lagu tu..tp once miza ikut nyanyi..aku dh lupe dh lirik lagu yg betul...hahahak..

ape2 pun..mmg awesome la pergi mandi sungai td..kalo aku single n available lg..nak je aku g usha2 budak2 laki kt situ...hahahahak...


p/s: sekarang tgh duk ingt pasal perkataan "bersemadi"...hahahak..cute2..


2 comments:

  1. huhu, best nye pegi sungai conkak..
    lme ta pegi sne.. :)

    ReplyDelete