Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Monday, January 3, 2011

. : .Cinta dan Derita. : .

mood: bosan

ade terjumpe forum bes td. ade seorg 2 post somethin yg wt aku tertarik nk kongsi.keh keh keh..(padahal malas nk pikir nk tulis pasal ape kan..hehe..saje je tau).

kredit utk cik Pop.

meh sini aku kongsi ape yg die tulis kt forum tentang cinta.

Sayang...

Di bohongi itu sakit...
Di khianati itu sakit...
Di lukai itu sakit...
Di curangi itu sakit...
Di tinggalkan itu sakit....

Sayang...

Kalau kamu tak setia...lebih baik jgn bersama....
Kalau kamu tak setia...lebih baik jgn bercinta....
Kalau kamu tak setia...lebih baik lupakan saja...
Kalau kamu tak setia...lebih baik sendiri saja...

Sayang...

Cinta itu suci...kalau kamu tak nodainya....
Cinta itu indah...kalau kamu tak mula berdusta ...
Cinta itu mengasyikkan....kalau kamu tak curang padanya...
Cinta itu setia...kalau kamu tak khianatinya...

Jadi yang salah itu bukan cinta...
...yang salah itu kamu...
...yang curang itu kamu...
...yang khianat itu kamu....
...yang tidak setia itu kamu...

dan...yang MENDERITA itu hanya aku...

aku menderita kerana kamu
aku menangis juga kerana kamu
sedangkan kamu tertawa gembira melihat aku terus mengharapkanmu
di mana rasa cinta yg pernah kau taburkan?
aku hanyut dengan asmara mu
aku lena dengan belaian mu
tp itu dulu
sampai bila aku terus menangis?
aku sudah terlalu lelah
letih terus2an mencintai mu
mencintai mu hanya 1 derita
aku ingin menamatkan semua ini
tapi aku tak mampu.

Benarkah kepercayaan itu umpama sebuah kristal,
CANTIK MEMUKAU MATA,
tapi sekali terhempas, x mungkin dapat bercantum kembali?


~post yg sangat best~


p/s: don't u ever give me ur damn excuses...!!!


No comments:

Post a Comment