Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Saturday, January 22, 2011

. : . Riang Ria di Times sQuare. : .


hari khamis hari 2, aku ade g TS ngn member2 lame. eh, nak ckp lame x gak..ade yg mmg dh lame x jumpe..ade yg tiap2 hari jumpe..hihik..senang citer, jumpe ngn member2 sekolah dulu. ari 2 kan cuti thaipusam. orang duk sibuk2 nak g batu caves..aku pulak sibuk nak g Ts. manusie mmg x payah cakap la time tu. berasak- berasak kt dalam tren. kesian kt member2 aku..lame kena tnggu aku yg x sampai2..ni sume sila salahkan tren ye...huhuhuhuk.

xde wat ape pun kat TS..juz lepak2 kat kopitiam..haish..lupe nak ambik gambar air yg bapak mahal. lepas 2 dlm menu tunjuk lain..tup2 bile dapt..punye la lain..cehhhhh!!!!. na

k wt aduan la cm ni. n then tengok citer khurafat...seram dowh..aku x tgk sangat hantu die..aku tutup mate..haha. bile aku dgr orang jerit..aku join sekali..padahal aku x nampak pun...hahaha..

malas nak tulis pjg2..jom layan gambar...




model sakura




suke tahun baru cine..ade sakura.


b4 balik..sempat lg makan aiskrim kt Baskin Robbins..

No comments:

Post a Comment