Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Wednesday, January 19, 2011

. : .Cinta ini Milik Kita. : .



hello bloggerz..!!! hari ni nak wt promotion ckit kt blog..hehehe. actually nak suruh korang usha novel nih.


sebelum tu, nak mintak maaf sbb background gambar di atas 2 actually warne putih tau..comel lg..tp nape nth..bile di upload kt blog nih..terus jd cm tuh..sape nk tgk gambar sebenar novel nih..sile ke FB sy ye..hihik.

ok..tanpa membuang mase lg..jom bace SINOPSIS novel cinta ini milik kita..

"Cinta pertama cinta yang paling sukar untuk dilupakan. Meskipun berganti, tempat untuk cinta pertama itu sentiasa teratas dalam kamar hati. Apakah itu hanya ungkapan manis madah pujangga atau benar-benar terjadi bila hati sudah mencintai seseorang. Itulah yang terjadi bila Nur Maisara mula jatuh hati. Cinta anak-anak sekolah yang langsung tidak disangka akan menjadi cinta pertamanya membuatkan hatinya begitu setia menanti kehadiran lelaki yang bernama Mohd Ean Nazeerul tanpa menyedari lelaki itu sudah memiliki insan bernama Zamilla. Terpisah dalam jarak dan waktu yang lama membuatkan penantian Nur Maisara memudar. Kehadiran Ahmad Hazeeq mengisi ruang kosong Nur Maisara namun sepi hatinya tetap tak terubatkan. Namun kehadiran Ahmad Hazeeq jua tidak mampu dipandang sepi. Apakah yang terjadi bila pertemuan kembali tercipta antara Nur Maisara dan Mohd Ean Nazeerul setelah lima tahun terpisah. Apakah kasih Nur Maisara masih seperti dulu. Adakah Mohd Ean jua sebenarnya menyimpan perasaan yang sama terhadap Nur Maisara? Tegarkah Ahmad Hazeeq melepaskan insan yang bertamu di hatinya untuk lelaki lain. Relakah hatinya melihat insan yang dicintainya tersenyum bahagia sedangkan hatinya merintih pilu?"


haa..aku siap bg sinopsis lg tuh..eksklusif ni tau..novel ni akan berada di pasaran awal bulan dua ni. so, korang pakat2 la p beli erk..hehe.kepade student SMKP or ex-students SMKP..beli la novel ni erk..give support kt our schoolmate..:P


p/s: kepade penulis..nk komisen 10%..hahahahak

No comments:

Post a Comment