Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Tuesday, January 11, 2011

. : .Sambung Master. : .

tadi member kelas aku, Leena tanye, nanti dh habis studi, x nak sambung Master ke? M.A.S.T.E.R????..ouuchhh..x pernah terlintas kt fikiran pun pasal ni. 2la..asyik duk pikir pasal kawen je kn..dusshhhh!!!

td, diorg rancak duk bincng pasal nak sambung master. aku cakap aku x nak. aku trauma ngn Thesis..huhuhu. thesis xnak kawan ngn aku. tp, die ckp kalo nak gaji besar, ambik la master..cehcehceh..terus terbayang suzuki swift. mesti cpt je aku dpt angkat suzuki swift,kn..hahaha.

td, bile balik je dari alamanda temankan cik sue, terus online. konon2 nak cari kt tenet pasal bidang ape nak ambik untuk master. terus feeling cam esok je nak ambik master..hahaha. dalam2 duk google tu, sempat lg duk fikir..ade x master yg x pyh wat thesis...hahaha..mmg xleh blah ka kan.

aku bukan x minat nak ambik master, cume x suke nak wt thesis..huhu. lagipun, dh x sanggup nk duk jauh dr en hooliganz..eh eh..bukan..x sanggup nak duk jauh ngn family la..hohoho.so, aku rase, master 2..tunggu la dulu erk..nanti aku ambik.


p/s: tapi kan, nanti kalo aku ambik master, leh x nak ambik master kt UNIMAS. dekat ckit ngn Husband..hahahak..gatal!!



No comments:

Post a Comment