Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Sunday, March 13, 2011

. : .Hikayat Merong mahawangsa. : .

hari jumaat ari tu, aku ngn member2 aku g mid, g tgk citer kat atas tu..hehehe. kiteorg gerak kul 9 pg. movie tu start kul 11.15 pg. asiah punye la semangat kn..pergi beli tiket tu hari khamis lg..takut x dpt seat..hahahak.

kiteorg sampai ngn perut yg x diisi lg..terus je masuk panggung. tp sempat gak beli nugget utk alas perut. yel la kan..takut nanti perut aku pun wt kuar sound effect kt dlm panggung..hihik.

overall.cite tu mmg bes..lebih2 lg tmpat tu dekat ngn kampung aku..so, rase cam balik kg la gak..hehe. berbaloi kalo korang tunggu berjam2 utk beli tiket sbb cite ni mmg meletup. cume yg kurangnye..die nye extra..patut yusri kena ambik askar jd pahlawan2 tu sume..hahaha.

hbis tgk wayang..kiteorg ape lg..melantak la..isikan mane2 space yg kosong kt dlm perut tu. dlm pukul 5 kiteorg start tunggu tren nak blk tp yg aku x sukenye..dua tren x dpt naik..penuh..benci tau..tp berbaloi utk merong mahawangsa. korang yg x tgk lg tu..g la tgk..rugi tau kalo x tgk.

balik kolej kul 8.30..terus g discussion..satu hari dh letih n then keesokkan harinye kena bangun awal lg...kenape kena bangun awal, nanti aku cite erk..hihik



No comments:

Post a Comment