Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Friday, March 18, 2011

. : .LuaHan Hati . : .


mood: Sedih + Terkilan

tak tau la..tibe2 rase sedih. sedih ngn situasi sekarang. x faham nape mesti jadi cm ni. aku ingatkan aku akan kuar dr ukm ni ngn kenangan yg bes2 je. rupe2nye terselit gak noda2 yang makin lame makin merebak. aku tgk orang lain hepi je bile nak habis studi. ambik gambar sane sini. nape kite je yg jd cam ni. serius, sedih tgk korang duk tembak menembak dalam Fb.

aku x sokong mane2 pihak pun. nak cakap lebih2 pun xleh gak since bukan aku yg kena. orang yang kena lagi tahu cam ne rase,kn. so let's put ourselves in each other's shoes. mungkin dua2 pihak yang salah..who knows,rite. juz muhasabah diri. kite x selamanye akan betul.

n plz..x pyh la kite nak bermusuh2..bertahan jela utk sebulan lebih ni. lepas tu..kalo kite nak wat hal masing2, time tu.. xde sape nak cari gaduh ngn kite lg dh. same2 la kite cari kedamaian di akhir2 pertemuan kite ni.

berperang di FB x sedikit pun menunjukkan kematangan diri kite. malu kat student2 yg kite add kt FB. statement ni aku tujukan utk aku jugak sebab kadang2 aku pun tertulis somethin yang kurang bijak or too emotional. bak kate org bijak pandai..bile emosi menguasai diri..tu yg kite xleh nak berfikir n bertindak dgn bijak..


p/s: buang yg keruh..ambik la yg jernih..x pyh nak dipanjang2kan lg..kite dh x ade banyak mase lg dh..bertahan la kawan2..

No comments:

Post a Comment