Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, March 3, 2011

jgn Biarkan anak main kt tengah panas

tadi kan, bile aku bangun tido, aku nampak suasana cm kt atas tu.haissh..korang jgn nak berdebat kul brp aku bangun erk. dh nampak dah cam panas je kn..sah2 la aku bukan bangun awal pg..huhuhuk.x kisah la..aku bukan nak citer pasal pukul brp aku bgun tp, aku nak citer pasal gambar yg aku snap tu.

actually, td aku terbangun sebab ade terdengar bunyi bising2. rupe2nye hari ni dh start karnival kt kolej aku. so, banyak la gerai jualan kt sebelah bilik aku nih. bile aku bukak tingkap, aku nampak ade sorang budak duk main seret2 kerusi. oo..ni la bunyi yang wat aku terjage erk..hohoho. budak tu main kt tengah panas. kesian aku tgk. mak die sibuk duk prepare utk jualan. xde sape yg tengok2 kan die. lame gak aku rase die duk main2 kt tengah panas.

x sampai hati aku tgk die duk main2 kt tengah panas. td cuace mmg panas giler2. boleh plk mak die bg anak die main2 kt tengah2 panas cam tu. aku rase kalo 4 hari die duk sini..boleh demam die nanti..huhuk. jangan la biarkan anak2 main kt tgh panas cm tu..kesian aku tgk..huhuhuk.

ni nak tambah ckit lg, dah la main kt tgh2 panas kan, lps tu xde org jage. kalo korang tgk gambar kat atas tu kan, belakang budak tu ade cerun tau. tinggi gak la. td, b4 aku snap picture..die duk main kt tepi2 tu je..haaiishh..nasib x jadi ape2 kan..

aku harap lepas ni, xde la aku nampak bende2 cam ni lg..sedih la tgk..rase cam x sampai hati tau..huhuk


p/s: naluri keibuan tibe2 menjelma...



No comments:

Post a Comment