Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, March 24, 2011

. : .Perlis/Langkawi,Here I come.. : .


dah agak lame x menjejakkan kaki kt perlis. sejak En.Hooliganz dh hbs studi kt uitm arau, aku dh x pergi sane lg dh. agak2 banyak x yg dh berubah kt sane erk. ade ke x lg tempat2 yang kiteorg selalu lepak..ape2 pun, esok..insyaAllah, aku akan kembali lg ke perlis aka tempat honeymoon aku time mude2 dulu..ahaks..

bile sebut pasal perlis, mesti teringat kat kedai Bchik. ntah ade ke x lg kedai tu. teringin sangat nak makan nasi ayam masak kunyit die..mmg terbaaeekk. En.Hooliganz tu jht..time aku ade, die x masak ayam masak kunyit bchik..tp bile aku dh balik dari kuch..mule la die ckp yg die masak ayam masak kunyit tu..haisshhh..kedekut ilmu betul..hohoho.

what will happen 2morrow??...emm..dunno yet..but, sedih nak tinggalkn 2PM. kalo la leh sumbat diorg, kan bes..hahahahak..gile la ko ni..


p/s: tenet ni mmg la..time aku nak tinggalkn bilik ni..ko laju la plk erk...haaisshhh!!

No comments:

Post a Comment