Proud to Be Hottest

Proud to Be Hottest

Thursday, March 31, 2011

. ; .Last Kelas Kt UKM . : .


kebizian yg melanda diriku akhir2 ni menyebabkan aku x dpt nak update blog tiap2 hari..huhuhu. kadang2 sampai terlupe nak update even banyak sgt nak citer. agak2 ade x yg nak share cikit kebizian aku nih. xdela aku duk tanggung sorang2..hehehe.

btw, hari ni (31/03/11) merupakan kelas terakhir bg aku kt ukm nih. pengajian aku kt ukm selame 4 tahun ni ditutup dengn kelas subjek pembangunan insan. aku dh x ingat ape kelas pertame aku kt ukm 4 tahun lepas..haiishhh..rugi x tulis diari,kn.

td, hbs je kelas..ade member2 yg bergambar. nak diabadikan sebagai kenangan. yelaa..lps ni bile lg nak berkumpul mcm ni kan...(mood sedih tibe2).

x sangka..dh sampai ke penghujungnya. x puas lg duk mendownload kt ukm nih..hehehe.emm..makin lame, makin cepat waktu beredar. seolah2 mcm jeles sgt ngn aku..xnak aku duk lame2 sini..wuahahaha...(T_T).

eh, semalam..time duk feeling nyanyi kat bilik, ade satu lagu yg aku rase sesuai sgt dgn mood sedih2 cm ni...nak nyanyi la lagu tu nanti..leh x...huhuhuhu..

kla..nak kena sambung wt keje la...huhuhu..bencinya....

adios..

No comments:

Post a Comment